Vardagslyx och att vara spontan

Det här med spontanitet är inte min grej. Ni som känner mig borde vid det här laget veta det och ni som inte vet, grattis nu vet ni och med det borde ni känna till att ni oftast inte kan komma till mig samma dag och fråga HEJ HANNA VILL DU GÖRA DET HÄR OM EN TIMME. För jag funkar inte så. Mina planer rubbas och även om idén kan vara magnifik och superb så kan jag säga nej. När jag var 13 år var jag skeptisk till att åka till Barcelona över min födelsedag okej. Kära Elin frågade mig i veckan om jag ville hänga med på en dressyrtävling idag och min första tanke var neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej mina planer </3 Men dagen efter hon frågade svarade jag ja och det var riktigt kul! Blev så himla taggad på att börja tävla så ska se vad jag kan göra åt den saken.Jag tror Elin fick några bra bilder så hoppas hon lägger upp dom senare! Nu kommer jag inte ens ihåg vad jag hade för planer för denna lördag. Borde som alltid plugga inför nästa vecka men man måste ju leva lite också. (lol det slutade med att jag åt choklad och tittade på två avsnitt Weeds - life) 
 
Från en torsdagskväll när jag börjat skolan och päronen sa: Nu äter vi middag i Björkvik och jag faktiskt utan problem följde med. Man behöver vara spontan och unna sig vardagslyx. Glöm inte det. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: