Slutresultatet

 
Efter lite pillande är jag äntligen klar med parafrasarbetet och för första gången på länge är jag riktigt nöjd! Ljuset där vi fotade var fantastiskt och även om det inte blev exakt som jag tänkt från början blev det riktigt bra. Sen skulle jag kunna sitta i Photoshop och ändra saker fram och tillbaka eftersom jag aldrig kan bestämma mig, men nu är det inlämnat och klart. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle ta bilden över eller den nedan, men det blev den översta till slut.

 
Här är origianlbilden tillsammans med min parafras:
 

kommentarer
2015-11-04 @ 14:43:50

Oerhört vackra bilder!


2015-11-04 @ 20:07:51

Underbara bilder!


förlåt om detta är irriternade för dig och förlåt att jag frågar men vad intresserar dig till att läsa en blogg? Är det en massa bilder eller massa tips? Just nu i min blogg har jag en fråga som jag hoppas att du kan ta dig en liten tid och svara på. Det är en enkel fråga :) Tack och jag ber om ursäkt om du inte tycker om kommentarer som denna. Men jag vill så gärna veta .

Jag har även ett inlägg som jag skrivit som handlar om mobbing, utseende osv. Skulle uppskatta det väldigt mycket och även om du skulle kunna skriva en kommentar med din åsikt om det hela. Tack och förlåt ännu en gång. Länk till inlägget ; http://iheartyoudarling.blogg.se/2015/november/ska-vi-acceptera-detta.html

xo EmmaJ


2015-11-11 @ 17:13:34

Riktigt snygga bilder! Älskar ljuset i den första!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: