ponies

Hej igen!
Som ni med största sannolikhet märkt har uppdateringen inte varit på topp de senaste månaderna... Jag har helt enkelt inte haft lust till att fota eller kommit på bra grejer att skriva för bloggen, sen har jag haft fullt upp med skolan och sånt där. Ni kanske fattar vad jag menar? Nu är det iallafall sportlov för min del!! Jag ska plugga (spanska och körkortsteori wiho), jobba, åka till Falun samt bara chilla hemma. Ska bli så galet skönt! 
 
Förra veckan var jag och mamma hästvakt över helgen till våra kompisar som bor på en liten gård i Åkersberga med sina fyra egna hästar, två katter, en hund samt totalt sju inackorderade hästar (där sex stycken är små fluffiga, runda shettisar) Vi hade fullt upp hela helgen med uppstigning varje dag vid sju för utfodring, sen rullade hela dagen på med stallskötsel och något ridpass. Det var sjukt mysigt, men det var ännu mysigare att komma hem på måndagen och få sova i sin egna säng. 
 
Bästa Gry! 
 
Nyfiken pålle
 
har du nå käk eller?
Kram på er alla, och hoppas ni som har sportlov får ett grymt sådant!
 

kommentarer
2016-02-27 @ 13:55:00

Åh vad fina bilder! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: