lek i studion

 
Förra veckan hängde jag i studion med Hanna och lekte runt lite med olika sorters ljus. Vi hade en ungefärlig idé om bildernas tema men jag tycker att ljussättningen är så himla svår att få till, speciellt med tanke på att jag nästan alltid använder mig av naturligt ljus (aka. det bästa ljuset liksom). Fick ändå till lite bra bilder, ska sätta mig och titta igenom dem när jag har tid. Har haft ett reportage för skolan att göra klart också, samt lite andra skolgrejer. 
 
Det kan omöjligt bara vara jag som är dötrött på skolan just nu? När man äntligen ser ljuset i slutet av tunneln, då blir man trött på att vara i den där jävla tunneln. Hade det varit ett alternativ hade jag nästan velat byta skola nu i trean och göra sista året någon annanstans, om inte annat så för miljöombytets skull. Just nu är fotolektionerna de enda som jag känner ger någonting, allt annat har blivit så tråkigt och meningslöst. På min förra skola var nästan alla elever väldigt satsiga och betygshetsen var helt galen, till och med lärarna försökte få oss att lugna ner oss. På min nuvarande skola är det tvärtom och även om det var skönt i början så börjar det kännas trist nu. I skolan är de flesta människor ganska annorlunda mot mig och även om det självklart är givande ("Great minds think alike, and fools seldom differ") så blir det tröttsamt till slut. 

kommentarer
2015-12-02 @ 10:48:58

åh häftigt :)


2015-12-08 @ 17:24:19

Läskig!! Men cool!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: