statusuppdatering

 
Idag har jag, utan några katastrofala följder, övningskört runt på Värmdö. Ingen dog, bilen gick inte sönder och ingen blev traumatiserad, så nog tycker jag att jag är godkänd. Har kollat runt lite på tävlingsdatabasen och insett att en nationell dressyrtävling kommer pågå i helgen inte alltför långt bort, kanske ska man åka dit och kika lite? Wilma gick riktigt fint igår, kanske ska vi planka in och rida några varv?

Avslutade kvällen med att fira min överlevnad med te och blåbärspaj, men intressantare än så blir det nog inte. Ska kanske höra av mig igen när jag har något roligt att berätta eller några fina bilder att visa? 

kommentarer
ISA
2015-09-09 @ 19:39:33

känns som du är trygg bakom ratten, haha ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: