ekar tomt på bloggen?

 
Oj, nu har det visst gått lite sisådär med bloggandet! Har inte riktigt känt för att varken fotografera eller skriva, och då blir det som det blir. 
 
Igår var det fest tillsammans med en hel hög människor jag aldrig träffat förut för att fira Vilma, lyckades efter lite om och men hitta några att umgås med och hade riktigt trevligt. Var lite trött när jag vaknade på morgonen efteråt men lyckades ändå städa och gå med hunden innan det bar av till stallet, tycker nog jag var lite duktig där! Blev sedan en lugn uteritt med boxgrannen, jag hade kameran med mig för att skolprojekt och var lite nojig över hur det skulle gå. Lyckades få bilden jag behövde, men fotoassistenten Wilma var inte helt med på noterna. Lite snett och lite fågelperspektiv pga stor häst, men det får duga! 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: