den mystiska svenska sommaren har nu passerat

 
Idag var första dagen jag inte kunde rida i kortärmat, nu har det officielt blivit kallt. Sommaren är helt och hållet över. På med tjocka tröjor, införskaffa ett nytt täcke till hästen och göra sig av med ett gammalt. När vi ändå är igång behöver vi införskaffa ett nytt bett också, det nuvarande skaver lite. Var inte den här sommaren väldigt underlig? Regn och kyla i många veckor, känns som att september var den varmaste månaden det här året? Svensk sommar är ett mysterium som förbryllar många forskare helt enkelt.

Ska göra om headern när jag har tid och inspiration, vet inte riktigt hur jag vill ha den. En bild eller två kanske? En annan font? Just nu känns den bara lite väl minimalistisk, och bakgrunden har jag hunnit tröttna på. Kanske ska man använda sig av lite varmare färger och omfamna hösten? Rent av lägga till några löv och göra det lite mysigt? Ska nog kolla med Hanna först, se vad hon tycker. Har ni några idéer?

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: