Tännforsen och den enorma igloo som aldrig blev

 
Över påsklovet besökte jag Duved/Åre under några dagar och fick då uppleva Tännforsen. Vattnet stod så lågt att vi kunde gå ut en bra bit i vad som vanligtvis var själva forsen och jag fick höra att man varje år byggde vad som i princip var en enorm igloo under vattenfallet (ish?). Då det varit för lite snö och kyla i år blev det ingen isgrotta, men utsikten var ganska otrolig ändå! En vacker dag ska jag lära mig att våga höja bländartalet lite så att skärpedjupet blir som jag tänkt mig, men den dagen är tydligen inte här än...

Nu börjar bloggen ta lite form i alla fall, även om jag fortfarande inte är helt nöjd. Ska spåna lite på en ny bakgrund, kanske ändra titeln lite också. Är sugen på något lite mer svart/vitt, för att hålla designen så ren som möjligt. Nu när jag ändå gått en webbdesignskurs kan man ju tycka att jag borde kunna det här med bloggdesign, men tydligen inte haha! Nu ska jag och valpen sova, imorgon ska jag försöka hinna gå igenom lite bilder från det senaste årets resor...

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: