En spark i huvudet senare

Titta på den där oskyldiga jäveln ↑

Igår fick jag och Wilma vara med på hoppträningen i stallet, vilket var både roligt och jobbigt. Efter bara en kvart var vi genomsvettiga båda två, men hon hoppade glatt vidare och skötte sig riktigt snyggt. Lite stel i svängarna och aningen vinglig, vilket gjorde det svårt för mig att koncentrera mig på rätt saker = några missar här och där. Men annars gick det bra! Tanken är att försöka hinna ut på en Pay & Jump innan hon åker tillbaka, ska försöka få med mig Hanna bara så jag har lite hjälp. Det där med tävling är ju inte riktigt min grej så det blir nog en ganska lagom stor början haha!

Olyckligtvis lyckades hon sparka mig huvudet efteråt när jag stod hukad vid hennes bakben; hon tycker inte om att man är där och pillar för länge och svingade till, lyckades träffa mig rakt i huvudet med benet (inte själva hoven tack och lov) och så fick jag min tredje hjärnskakning. Mådde hyfsat igårkväll, men idag efter att ha varit i skolan och sprungit runt är det inte lika bra. Blir bara till att vila i några dagar, så blir det nog bra det här med!

kommentarer
Anonym
2015-05-23 @ 16:24:33

Vad är det ens med dig och hjärnskakningar? Lol Elin. Lol



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: