Vad är väl en bal på slottet?

Alldeles underbar....
 
Hej igen!
I tisdags följde jag med när min kompis Line hade bal - hon gick ut nian i onsdags. Agerade fotograf, eller paparazzi som jag och hennes bror (och min "bror" också) Simon tyckte passade bättre. Blev väldigt nostalgisk där på skolgården bland alla fint klädda och vackra människor och kunde inte förstå att jag själv stått där för två år sen. Tiden bara rinner iväg. Men det var jätteroligt verkligen att se alla som klätt upp sig så fint och jag hoppas verkligen att min skola fixar en bal nästa år när jag går ut. Lines outfit var jättefin verkligen, bara en lätt svart klänning som hon bar riktigt snyggt tillsammans med det lockade håret. 
 
Lines kompis Emma (assnygg detalj som passade suveränt till den snygga klänningen)
 
 
Simon och Line

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: