ready set here i go, letting my heart sing geronimo

foto från gårdagens kvällspromenad med valpen
 
Äntlingen har mitt sommarlov börjat på riktigt! Veckan som lägerledare är över och jag ska inte jobba mycket mer förrän i slutet av sommaren, har bara en sak kvar att göra sedan är det total frihet som gäller. Efter att ha hängt med 21 glada barn, nästan 30 olika fantastiska djur och ett par sköna lägerledare känns allting underligt tyst och lugnt. Var uppe till ett inatt istället för att lägga mig vid nio, gick upp tre timmar senare än vad jag gjort hela veckan och hade inget annat jobb att göra annat än att plocka undan frukosten som någon annan tagit fram. Har dock sovit i ca fyra timmar under dagen, kanske var det dags för mig att ta det lite lugnt nu? Ska ut och cykla en sväng nu, vi hörs senare!

Har förresten kärat ner mig i Donkeyboys nya låt Downtown, trots att det inte är musik jag vanligtvis lyssnar på, och tycker att ni alla borde söka upp den och lyssna på!

kommentarer
ISA
2015-06-23 @ 19:36:03

haha gud kan bara tänka hur utmattad man är efter en sån vecka ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: