Mer England

 
Har ju lite bilder från England så här kommer några fler! Den över är en utsikt över Canterbury med katedralen i centrum. Tog bilden på en promenad när jag var själv hemma (alltså utan Märta) och det hade regnat dagen innan så marken var ju en aning lerig.... Gick på en äng och kom till ett ställe där det var så lerigt att mina skor sög sig fast i leran och jag höll på att tappa dem flera gånger och sen när jag äntligen tagit mig igenom leran hade jag lera på halva ovansidan av skorna, mycket mysigt. Men det var värt det för det var jättefint väder, en riktigt mysig februaridag. 
 
 
Här är då Jessica, Märta, Simon, Malte, Elvira, Isak, Elin och Louise C i London på Maltes födelsedag. Vi hade klassutflykt till Imperial War Museum så vi gick där ett tag och även in på en utställning om Förintelsen som gjorde hela gruppen nedstämd, men sen dissade vi museet och traskade runt själva i London. Också denna var en mycket fin dag. Ja jag gillar väder.
Vi såg även denna fina kille ↓
 
 
Det kommer mer sen.

kommentarer
2015-06-08 @ 18:34:50

Så roligt att vara i London :D

SV: Ellerhur! Tack :)


2015-06-21 @ 22:27:04

England är så sjukt fint, ska ta en tur över pölen nu i helgen igen :D Ska bli så sjukt kul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: