Härliga fredag

Varit i princip ledig sen förra lördagen. Var sjuk i måndags - ingen skola -, inga lektioner i tisdags, utspring för treorna i onsdags - ingen skola -, var i skolan i 45 min i torsdags och idag hade jag ett fysikprov. 15 av 31 gjorde provet, snacka om lallare. Men det är okej ändå tycker jag, vi slutar ju faktiskt på onsdag så jag förstår att alla känner sig omotiverade. Efter provet idag åkte jag hem, slängde fram kuddarna till loungesoffan ute och la mig där i över en timme. Var så himla skönt men blev så varm och svettig så kyler av mig inne nu. Är sugen på att bada??!?!?! men tror ingen annan vill det så jag får sitta här och löka i min ensamhet... 
 
Som Elin nämde var vi på Måns Zelmerlöw förra veckan, och jag gick väl mest för att han vann Eurovision plus att han är så sjukt snygg. Det var också askul att hänga tillsammans med Märta, Madde och Elin för det har vi inte gjort sen vi gick i nian.
 
 
 
Nu i helgen bjuds det på Elins hopptävling på lördag, på kvällen 18 års-fest för en kompis och på söndag dop för min sysslings barn. Ska även försöka göra klart en redovisning som ska hållas på måndag (seriöst min lärare suger vad är det för skämt med redovisning två dagar innan vi slutar) men min hjärna har redan gått på sommarlov så vi får se hur det går med den. 
 
See you guys
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: