Hard work work

Ska om några minuter dra till mammas jobb för att jobba lite där, men tänkte svänga förbi här först.
Hej! Helgen spenderades i Göteborg för min del, var på Foo Fighters konserten i fredags bland annat. Som ni kanske läst så föll sångaren, Dave Grohl, av scenen mitt under andra låten och bröt benet. Efter ett tag lyftes han ut igen på scen med gipsat ben och körde fullt ös i två timmar. Konserten var sjukt bra!! Krigar-Dave. På lördagen missade vi frukosten då vi vaknade vid elva, så vi traskade ner på stan istället. Jag fick en sjuk finne i pannan som jag fortfarande har kvar, och den är inte mysig alls. Vi tog oss även ett dopp i hotellets pool som låg på högsta våningen, så riktigt najs utsikt över hela Göteborg hade vi. På söndag så bar det hemåt igen, 6 timmar i bilen woho. 
 
Elin är just nu och jobbar på ett ridläger, så uppdateringen från henne kommer nog komma igång nästa vecka. Jag ska själv fixa fram bilder ikväll så don't you worry. 
 
Denna kanske ni kommer få se mer i bättre sammanhang längre fram

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: