kvällspromenader och lurendrejerier

Untitled by Neptrius

Är ju ute i skärgården och får mitt internet via en Ipad som jag trodde hade fritt surf. Nu har det visat sig att så inte är fallet och jag har tvingats sänka hastigheten på mitt surfande för att kunna fortsätta. Känner mig lurad, rent av bedragen. Kanske ett tecken på att jag har det himlans bra just nu, att jag kan bli upprörd över något sådant? Sitter i soffan på den inglasade verandan och dricker te, lyssnar på musik (streamar via Spotify, kan det vara därför surfen tog slut månntro?) och surfar runt på nätet. Lever det goda livet, helt enkelt. 

Var ute på en sista kvällspromenad med valpen för någon timme sedan, passade på att knäppa några bilder i det häftiga kvällsljuset. Olyckligtvis är Biffen den där sortens valp som inte kan sitta still i mer än några sekunder; med krav på att det ska finnas något spännande att titta på som en sedan kan kasta sig efter. Skulle hemskt gärna ladda upp fler bilder och visa er, men sedan var det ju den där grejen med internetet...



kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: