från ett land till ett annat, tur och retur

 
Efter att ha spenderat två veckor i härliga Lloret De Mar i Katalonien har jag nu återvänt hem! Har bytt värme och öppna hav mot åska i en sluten skärgård, men det är ganska mysigt här med. Var i Lloret med 11 vänner och bara njöt av livet; badade, tränade, gick på upptäcktsfärd i gamla kastell, och blev intensiv tvåveckorsstammis på olika ställen. Jag och min kära rumskamrat hittade en mysig restaurang att äta lunch på så fort vi fick chansen och en i gänget (som bott i Lloret) kände till en bar där vi hängde nästan varje kväll. Tyckte om känslan av att bli igenkänd när vi kom till "våra" ställen, en blir lätt bortskämd med sådant. 

Sedan jag kom hem har inte mycket blivit gjort; började först igår titta igenom de få bilder jag tog under resan trots att jag kom hem i måndags, har istället spenderat mest tid i soffan med valpen och försökt göra mig av med den förkylning jag lyckades dra med mig hem. Plockade kantareller igår, kan hälsa från Biffen att han är expert på att hitta kantarellerna och nog tycker att de är ätbara så som de är när man hittar dem i mossan. Vi är än inte helt överens om detta.

Nedan får ni lite mindre semestriga bilder från en väldigt semestrig plats ↓

kommentarer
2015-07-19 @ 13:12:57

åh vill också ut och resa


ISA
2015-07-21 @ 19:43:40

färgen på havet i första bilden. My god <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: