bubbles

Hejhej! Idag kom jag hem från Norge där jag spenderat den senaste veckan tillsammans med Simon och hans familj. Hade det sjukt mysigt där och bilder kommer inom kort. 
 
Tänkte idag gå tillbaka en och en halv vecka i tiden då kära Madde kom över en sväng. Mogna som vi såklart är blåste vi såpbubblor och höll på ett bra tag med det. Så klart fotades det hej vilt och här är lite av resultatet!
 
 
 
 
Madde ska jag även träffa idag, ska bli mysigt det med! Har ett ganska tajt schema fram till och med onsdag då det bär iväg till Spanien, ska träffa många kompisar som jag annars inte kommer se på en månad... Men det gör inget, tycker bara att det är kul. 
 
Hoppas ni står ut med torkan här på bloggen just nu, men det är ju faktiskt sommar. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: