You were always faster than me

Hade en kort skoldag idag och trots att rektorn hävdar annorlunda är det fantastiskt bra för jag får ju trots allt mer tid att nörda över mina tv-serier. Senaste avsnittet av How to get away with murder var intensivt och fantastiskt och alla som inte har sett serien borde börja göra det nu. Har tagit mig i kragen och gått igenom ytterligare några bilder från USA... Två stycken. Jag har gått igenom två nya bilder. Försökt mig på lite retrokänsla men inte för mycket, mellanmjölksvarianten ni vet.

Hästen fick nya skor igår vilket gick galant, hon skötte sig suveränt. Såg visserligen inte helt nöjd ut när han började slå på de nya skorna men gjorde ingenting dumt. Allt i stallet börjar äntligen landa, snart kommer hyllorna upp i skåpet och då kan vi äntligen boa in oss ordentligt. Självklart finns det alltid saker som ska göras men det kan ju vara skönt att få vara färdig med en del liksom. 

gårdagens instagramåsna
 



kommentarer
2014-10-17 @ 15:00:37

Wow vilken bro <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: