COOKIES

Söndagen har bestått av:
  1. Springa Hellasloppet 5 km och nästan kräkas efteråt
  2. Loda runt i mjukisbyxor och tofflor hemma
  3. Pluggat
  4. Kollat Gossip Girl
  5. Bakat kakor
Okej vi börjar med 1an.... Hade igår helt glömt bort att jag skulle springa detta lopp idag, så var verkligen inte taggad när jag skulle gå upp imorse. Var inte heller taggad när vi kom till Hellasgården haha, kände bara att jag ville hem och sova. MEN jag kämpade mig igenom den där äckliga banan som var sjukt kuperad. Jag har typ ansträngningsastma och hade glömt ta min medicin så det var ju kul att ha det jobbigt att andas där den första kilometern. Fick också håll och ont i vaden men envis som jag är så sprang jag på ändå. Sprang inte hela vägen men jag är nöjd ändå. 
 
5an!!! Den roligaste delen av dagen. Igår var det ju Kanelbullens dag som ni kanske visste och då köpte min mamma kanelbullar. Hon köpte även en "Baka själv"-flaska från bageriet. I denna flaska var då alla torra ingredienser för att göra Chocolate Chip Cookies. 
 
 
Detta underhöll mig denna eftermiddag, tog det som min pluggpaus. Kakdegen var sjuuuuuuuuukt god, hade kunnat äta den istället för själva kakorna. Misslyckades lite med kakorna, efter att dom svalnat och så blev dom torra och hårda... Det gör egentligen inget, får väl bara göra fler haha
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: