för er som inte hänger med på instagram

kör american apparel stilen med blixten rakt fram (fast med kläderna på)

Var i forum idag för att handla kläder. Har endast ett par byxor som jag verkligen tycker om, plus ett par som fungerar men som min lillasyster tar hela tiden så det stod på listan, samt en svart kjol (hur basic som helst men det var dags nu) och en ny bh. Jag har ofta lite genomskinliga eller urringade linnen på mig och då är det ju ganska trevligt om man har en snygg bh under, eller hur? Lyckades hitta allting snabbt eftersom att jag hade ganska klart för mig var jag skulle gå; byxorna på Carlings och allt annat på H&M. Nu måste jag försöka hålla i pengarna tills att vi åker till USA, planerar att shoppa där istället!

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: