Tips från hon med de torra händerna

Införskaffade för ett litet tag sedan en hudkräm eftersom att jag alltid får så katastrofalt torra händer varje vinter och vår. En gång när jag skulle åka hem från stallet hade huden på mina händer spruckit så att jag knappt kunde röra dem utan att det gjorde ont. Haha, konsekvensen av att vägra använda vantar? Hanna har använt den här i några år nu så jag visste redan vilken jag ville ha. Den luktar helt underbart gott och fungerar riktigt bra, helt klart ett tips till alla med torra händer! Smörjde in mina händer precis innan ett tvåtimmarsprov med den och upptäckte att det har en väldigt lungande effekt att sitta och lukta mango och papaya medan man skriver! 

Vi startade dagen 08.30 med dubbellektion i matte och efteråt var jag så trött i huvudet att jag knappt kunde prata. På idrotten fick vi lära oss hur man räddar livet på dockor och det var bara att konstatera att vi alla skulle få A i en dramakurs. Jag kom in i klassrummet efter att ha varit på elevkårsmöte och det första jag såg var vår lärare stå böjd över en kille i klassen som låg och spelade medvetslös på golvet. Vi kom fram till att hans headphones var vad som räddade livet på honom och vår lärare rådde därför alla i klassen att alltid bära ett par runt halsen. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: