Före- och efterbilder

Tänkte att det kunde vara lite roligt för er att se skillnaderna på mina bilder innan och efter jag har justerat dem i Photoshop. Vanligtvis pillar jag lite i kurvorna för att göra bilden ljusare alternativt mörkare och för att öka kontrasterna, justerar färgerna lite och gör dem starkare samt lägger på lite vinjettering.

Alla foton som jag har beställt har nu kommit men det är några kvar som jag behöver beställa från en annan hemsida eftersom att Photobox inte hade rätt storlekar för allt. Tidslinjen på väggen är nu påbörjad och tavlorna är på väg upp! Jag behöver bara lista ut hur jag vill ha dem eftersom att det ändå kommer innebära att jag spikar lite hål i väggen (jag har ju redan råkat gör ett i taket, så vill vara lite försiktig med just den delen)...

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: