Det går framåt!

Jag jobbar fortfarande på att få upp mina bilder och det är nära nu! Kommer behöva göra två beställningar från olika sidor för att få de storlekarna jag vill ha på alla bilder eftersom att den sidan jag främst använder inte har den största storleken (snyft). Har suttit och skurit ut mallar för att se att det blir som jag vill ha det, är lite petig ibland sådär!

Min kropp ömmar fortfarande efter gårdagens idrottslektion; 1,5 timmes innebandy följt av fysträning med bl.a. 55 armhävningar. Vår lärare såg sådär överdrivet glad och optimistisk ut som vissa lärare gör ibland när de får se sina elever lida men jag tycker ändå att vi klarade oss hyfsat bra. I och med att vi ändå är teknikare (läs: datanördar) med en gnutta estetare i oss är väl just idrott inte våran starkaste sida och våra idrottslektioner har som ett resultat utav detta kommit att bli ganska roliga. De flesta ligger liksom på samma nivå och man kan bara skratta åt varandra och ha roligt.

Idag är det tävling i stallet och jag har därför inte åkt ut än eftersom att det blåser alldeles för mycket för att rida ut och ridhusen är upptagna utav tävlingen. Haha, Wilmas hage ligger innanför tävlingsområdet så henne har de behövt leda i träns till och från hagen idag! Egentligen är det väl bra med tanke på att det kommer vara så många främmande hästar där, men det är ju ändå lite komiskt att hagen räknades in där också.

kommentarer
2014-03-15 @ 15:38:40

Så fin blogg!
Har startat en veckans bloggtävling på min blogg nu där du har chansen att få din blogg att synas, kika gärna in och delta :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: