Det börjar likna något

Nu är alla möbler monterade i mitt rum och det börjar äntligen likna något! De små träklämmorna ni ser över sängen och bakom vitrinskåpet ska det hänga foton i och jag ska försöka att beställa dem ikväll. I övrigt vet jag inte riktigt vad jag vill göra med mitt lilla rum... Det ligger fortfarande verktyg lite här och där, golvet är täckt av små frigolitbitar och det är lite rörigt i hörnan vid fönstret (för dem som vet hur mitt rum ser ut), men jag tycker ändå att det har blivit riktigt fint. Det är mycket mer luft i rummet nu och känns inte lika instängt. Allt som verkligen saknas nu är de där bilderna!

Idag har jag äntligen tagit körkortskursen och ska börja övningsköra så fort jag fått alla papper i ordning! Jag hoppas på att få lite försprång i och med att jag har kört en hel del båt, då borde jag ju ändå vara van vid att styra stora fordon. Det där med kopplingen lät lite komplicerat, men det ska nog gå bra bara jag får träna lite på det. I övrigt har det inte hänt så mycket idag; jag skulle dragit till gymmet men var så jäkla trött. Tänkte att om jag går och lägger mig i lite vettig tid ikväll så kan jag träna imorgon innan stallet istället. Man får ju inte vara så noggrann! 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: