och när allting tar emot, gör det ändå

 
Tjena fan. Solen skiner, regnmoln nalkas i fjärran och min persienn är sönder så jag ser inte ut. 
 
Sammanfattning av de senaste veckorna:
Vecka 26: Gick på bio med Elvira och såg The Fault In Our Stars, gick på De Vet Du med Björken, lyssnade på Ed Sheerans och 5SOS nya album, hängde med Simon och Tomas o hade sleepover, bodde med Madde lördag till måndag. Gosade med de fem katterna som ägarna till huset som Madde såg efter äger. Favoriten blev märkeskatten Zombie med de blåa ögonen. 
Vecka 27: Jobbade, gick på bio med Simon och Tomas o såg 22 Jump Street, fick fransk manikyr (lööved it) jobbade i kiosken på söndagen.
Vecka 28: Första jobbfria veckan (förutom att stå i kiosken på lördagen), klippte mig på tisdagen och sen spenderades tisdagen till fredagen på Elins landställe med Nelly, Moa och Linnéa.
 
Ganska ointressant för er kanske men jag kände att detta var mer för mig själv så att jag inte går vilse i tankarna på vad jag gjort under mitt lov. Det brukar alltid bli så.
 
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: