Livet leker ute på udden

 
Det här verkligen otroligt härligt här ute just nu! Äntligen har det riktiga sommarvädret hittat hit (för let's face it, det kändes inte som sommar när det var 8 grader ute och blåste kulingvindar), man kan gå runt i shorts utan att frysa och det ligger människor och solar på däcket likt stora utdragna sälar. Kan det bli bättre?

Igår råkade dock min telefon gå sönder, skärmen fungerar inte alls men i ca två timmar påminde Run Keeper mig om att jag hann gå 2,2 km innan den gick sönder. Det hela slutade med att jag begravde telefonen i soffan i hopp om att slippa höra den. Batteriet har nu tagit slut, vilket var lite den effekt jag var ute efter om sanningen ska fram. Som tur var fick jag låna min systers telefon när jag skulle ut och springa i morse, det går verkligen inte utan musik! Har nu avnjutit vad som skulle kunna vara min mest lyckade avokadosmörgås hittills och bara njutit. Om jag ska vara helt ärlig finns det inte mycket annat att göra här ute, vi har lite brist på aktiviteter...

kommentarer
2014-07-07 @ 14:32:37

Mums :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: