När det känns som våra kroppar kommer brytas ner...


 ...GÖR VI DET EN GÅNG TILL
 
 
Hade faktiskt med mig kameran till skolan i måndags, min klass var jury för x antal föreläsningar om miljö som några utbytesstudenter från Asien gjort (nåt sånt var det) Inte det roligaste man gjort kanske, men vi hade inga lektioner förutom spanska på hela dagen så det var ganska najs! Jag och några kompisar (b.la Elvira som ni ser på den redigerade bilden där uppe) åt sushi i Nacka Forum vilket var MYCKET TREVLIGT. Efter lunchen (som för övrigt varade i ca 2 ½ timme) snodde Benji min kamera vilket resulterade i ungefär 230 nya bilder. L.Y.C.K.A. Därför får ni denna gif:
 
 
Papi har även skaffat Photoshop, så nu jäklar ska jag börja redigera lite! Får be Elin om hjälp, kan ju ingenting typ... 
 
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: