Fluffets 2013 part uno

Har 2013 varit bra? - JA. Bästa delen var från juni och fram till december
Höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte att jag hade några och om jag hade nåt så höll jag det antagligen inte
Tror du att 2014 kommer bli lika bra? - Gud ja, bara bättre
Har du förlorat någon kompis detta år? - Tror faktiskt inte det!
Finns det någonting du ångrar med 2013? - Finns det säkert
Gjorde nu något 2011 som du aldrig gjort förut? - Japp!
Vilka länder besökte du? - Spanieeeen 
Vad var din största framgång 2013? - Att jag precis kom in på natur/utland
Har du varit sjuk eller skadat dig? -  Vart sjuk, förkyld typish
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Japp
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? - Trumpstaaa
Hur tillbringade du julen? - Lunch hos farmor och farfar, sen julklappsutdelning hemma
Favoritprogram på TV? - alla mina 4372857483 tv-serier som jag kollar på haha
Bästa boken du läste i år? - The fault in our stars och Torka aldrig tårar utan handskar del 1
Favoritfilm du såg på bio? - The Hobbit: Desolation of Smaug
Största förändringen? - Att gå från grundskolan till gymnasiet
Vad gjorde du på din födelsedag 2013? - Var i skolan på dagen (det var suit-up day) sen på kvällen åt vi på restaurang
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år bättre?  - Finns det väl alltid
Hur skulle du beskriva din stil 2013? - Gud, väldigt blandad!
Vad fick dig att må bra? - Kompisarna (daah) och Grysan
Roligaste minnet? - Hmmm.... balen, funäsdalen typ. Kommer faktiskt inte på nåt annat
Bästa chattkompisen? - Chattade faktiskt inte alls mycket detta år!
De bästa nya människorna du träffade? -  Alla i nya klassen!

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: