Snabbinlägg

Klarade mig igenom matteprovet idag utan att dö, då är det bara del två kvar imorgon! Har även till slut bestämt mig för att ändra om en kurs jag läser, vilket jag tror kommer bli bra. Belönade mig själv med en uteritt i soljuset när jag kom till stallet. Wilma har gått i ridhuset alldeles för mycket den senaste tiden på grund av dåligt väder, så idag var det dags att komma ut! Hon är lite knepig att arbeta utomhus eftersom hon måste se precis allting samtidigt, samtidigt som hon är så jäkla orädd. Jag drog med henne in på små stigar i skogen där hon aldrig varit förut och hon trampade glatt på. Män i reflexjackor däremot är dock  lite underliga...
 

kommentarer
2014-02-18 @ 09:37:18

så fin bild!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: