Inte den enda...

Trots att det är kanske en vecka kvar innan blommorna slår ut ordentligt var jag knappast ensam om att stå där och fota. Blandningen av stockholmare och asiatiska turister var ganska charmig att se på, alla var lika förtjusta i blommorna. För den som inte kommer från Stockholm kan jag berätta att just asiatiska turister är vår specialitet! De går runt överallt och fotar precis allting, gärna i stora grupper. Idag såg jag även vad jag tror var ett gäng tyskar, några som kan ha varit från Frankrike (det lät som franska men jag är osäker) och Icke-stockholmare, aka. svenskar som trycker på Stopp-knappen när de ska kliva av vid slussen.

kommentarer
2014-04-11 @ 14:55:49

Tack, visst är hon söt :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: