hjälp, jag fryser!

Det var frost idag när jag åkte till skolan och jag tror inte att jag är riktigt redo för det än. Har egentligen inget emot kyla eller snö, men vintern är inte riktigt min favoritårstid. Det är så otroligt mörkt! Usch, nej, hade jag fått bestämma hade vi tagit bort vintern. Helt. Puff. Borta. Mycket bättre.

Förra veckan var det kaplastavar, idag skrev vi en användarmanual till blyertspennor vilket är aningen svårare än vad man tror. På onsdag är det möte för alla som vill vara med på gymnasiemässan och jag, Jenny och Kevin är anmälda, vilket förhoppningsvis ska bli roligt! Det var där jag hittade MG och bestämde mig för vilken linje jag skulle gå, så gymnasiemässan är din vän om du är en förvirrad och rädd liten nioendeklassare. 

Nu blir det åter ut till hästen. Ska repetera det vi gjorde förra måndagen, men lägga till lite småsaker för att göra det aningen svårare. Ska dessutom prova att ta av nosgrimman, hon verkar bli lite irriterad av den ibland...

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: