fredagar i all ära

Jag funderar på att köra en såndär ett-foto-i-timmen-grejs, tror att det skulle resultera i lite fler roliga bilder. Den här dagen har verkligen gått upp och ner. Har sovmorgon till 11.40 på tisdagar och hade en riktigt bra morgon. Åkte till skolan, allt gick bra och sedan var det dags för ett oförberett mattetest på 24 frågor som resulterade i att jag var på skithumör när jag åkte hem. Lyckligtvis kom Hanna över och efter en lång promenad med hunden kändes hela världen lite bättre igen.

Hunden har jag förövrigt tvingat upp i en gammal koja så att jag kunde få lite roliga bilder och stackaren var nära på att få stanna där uppe eftersom jag knappt fick ner henne igen. Men med lite tur fick jag något som jag kan använda till en bakgrundsbild eftersom att jag just nu har skolans basicbild. Trevlig helg på er där ute, jag ska nu återgå till att titta på Glee och fotboll samtidigt (multitasking på hög nivå!).

kommentarer
2013-10-14 @ 14:28:53

Vad fin bild :)

Svar: Tack så mycket! c:
Hanna & Elin


2013-10-14 @ 14:44:53

Å vilken fin bild! :-)

Svar: åh, tack! :)
Hanna & Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: