and it's a long way up when you hit the ground

 
Jag har slutat tro på att man kan bli mer trött än såhär. Det tar liksom stopp nu.

Eftersom att vår lärare var sjuk idag tyckte jag att vi kunde få vara lediga, men inte det. Istället har vi suttit i tre timmar i klassrummet och gjort nästan ingenting. Jag sov möjligtvis lite på slutet. Nu när jag har legat hemma i snart två timmar och vilat är jag ännu tröttare och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig ut till stallet idag. Lyckligtvis har vår lilla häst det lite lugnt den här veckan, så någon hårdare ridning behöver det inte bli. Måste dock få tag i stallets hovslagare, har skjutit på det lite för länge nu. 

Någon vacker dag snart ska jag dra med mig både Hanna och Moa ut på en fotorunda. Om någon annan är sugen på att följa med är det fritt fram, bara skicka iväg ett litet sms eller liknande till mig! Jag blev inte helt nöjd med fotona på Moa, framförallt inte över platsen som vi tog dem på. Nej, vi får helt enkelt leta lite bättre nästa gång. Dessutom vore det roligt med ett litet bättre ljus, sådant är ju aldrig fel. Men som sagt; alla som vill vara med är varmt välkomna, vi är faktiskt ganska trevliga att umgås med när vi försöker!

kommentarer
2013-10-15 @ 10:35:59

Fint porträtt! :)

Svar: Tackar! c:
Hanna & Elin


2013-10-15 @ 16:27:53

Oj, så fin bild!

Svar: Tack! :D
Hanna & Elin


2013-10-16 @ 11:22:48

Fin bild! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: