You've got to love and adore and the rest is awry

Kan ni gissa vilken låt jag har lyssnat på i några dagar nu? Hehe...

Men tog en liten bloggpaus mitt i alltihop. Bara sådär. Ber om ursäkt för det men nu är jag tillbaka! Hur det går för Hanna kan jag inte riktigt svara på, jag sitter mest bara och fnissar åt hennes underliga halvinlägg i utkasten. Har dock hört att det ska vara en himlans massa plugg där borta på Nacka Gymnasium, vi på MG däremot leker mest med kaplastavar (okej det var någon vecka sedan men ändå!!). Idag har vi dock haft matteprov i ca två timmar. Matte känns som det enda riktigt seriösa ämnet vi har. Någon dag ska jag sätta mig ned och skriva ner hur en klassisk dag ser ut för en liten etta som mig, det är inte helt likt grundskolan. Inte alls likt faktiskt. Jag älskar det.

Har dessutom ridit den lilla hästen (aka. 'hon är ingen ponny!!', åsnan, kamelen etc.) vilket var riktigt kul. Red lektion med lite markarbete och kunde konstatera att min grymma balans bara har blivit ännu grymmare... typ... okej jag har kanske blivit lite klumpig när det gäller hoppning men aja, det var bra träning i alla fall! Dessutom blev Wilma riktigt taggad till slut vilket var en trevlig omväxling. Som vanligt dummade hon sig lite i början; försöker sakta av, vägrar gå dit jag vill, hoppar runt som en liten kamel med huvudet bland molnen. Men allt eftersom blev hon mjukare och mjukare och till slut lyssnade hon riktigt bra. Haha, det är härligt när det går riktigt bra, blir liksom lite variation! 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: