Tillbakablickar till landet med bläckfisksallad, sjöborrar och en himlans massa katter

Fick för ett tag sedan en liten fråga om jag inte kunde skriva lite om hur det var att segla i Kroatien. Som den slappis jag är har jag dragit ut lite på det eftersom bilderna ligger på den externa hårddisken, men nu har jag letat fram den! Ett inlägg om det kommer upp antingen senare ikväll eller imorgon!

Men nu är det äntligen fredag och jag är kort fattat ganska så lycklig, ska äntligen få sova ut! Var och såg Thor: The dark world igår och jag tror inte att mina tre klasskamrater riktigt hade förstått vad de gett sig in på när de gick på bio med mig. Jag fangirlade mig igenom hela filmen, kved av lycka när Loki förvandlade sig till Cap. America och snodde biosnacks från Edward. I vår klass delar man mat. Det bara är så. 

Men nu ska jag ge mig på lite Kroatien bilder och försöka komma ihåg allt det roliga som hände. Jag hade aldrig seglat ordentligt tidigare och att helt plötsligt stå och styra en 50-fotare på öppet hav var helt otroligt häftigt!
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: