Min frustration har tagit över mig om natten håller den mig vaken. Jag har min ambition men ingen plats för den, nu vet jag varför jag blir galen

 
valpbilder gör en alltid gladare så varsågod
 
Hej!! Det va satfläsklängesen, jag vet, jag är ledsen för det guys. Har 1. inte haft nån fotolust och 2. haft bajsmycket i skolan. Har haft en skitvecka fram till idag också! Hade fysikprov i två (TVÅ!!!!) timmar igår på morgonen, inte kul. Sen går det antagligen magsjuka i klassen/skola så jippie! Det enda plusset är att det är Killer Game snart på NG, tagga galeeeeet. 
 
Måste börja ta tag i mitt liv nu. Eller skollivet snarare
 
 

kommentarer
2013-11-15 @ 19:08:45

En sån söt hund! :)


2013-11-19 @ 21:38:51

Åh vilken söt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: