vi tar alla homofober i kronologisk ordning och slaktar dom

 
 
 
 
 
Var på en supermysig tjejmiddag igår hemma hos Ellen (nästsista bilden). Hon bor i ett sjukt fint hus, jag fick seriöst en mindre chock när vi gick in på deras uppfart. Det roliga var, att innan när vi gick förbi det så sa vi: Haha fan va kul om hon skulle bo här. Och vad händer? Jo, ungen bor ju faktiskt i det där huset slottet. 
 
Åh, vi fick så god mat också! Förrätt blev saffransrisotto, varmrätten kyckling med rotfrukter i ugn (typish) & chevresmör oooch efterrätt var cheesecake med pepparkaksbotten. Man kan ju säga att vi rullade där ifrån. Fotograf som jag är (AHAHHAHA) tog jag med mig kameran och fotade mina nya, underbara klasskompisar så bilder på dom kommer dyka upp här inom en snar framtid.
 
Jag ska bli bättre på att uppdatera. Lovar.
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: