inomhusfotografering är inte riktigt min grej

 
Herregud vad jag tycker att det är svårt att fota inomhus, speciellt i ridhus där det alltid är så mörkt! Nu hade Djursholm några stora fina fönster längs med ena långsidan, men det var olyckligt nog inte på läktarsidan och då blir det lite som det blir med fotograferandet. Var dock roligt att åka dit och titta, samt riktigt roligt att träffa några utav lägerbarnen ifrån sommaren och en av ledarna jag jobbat med! Två utav tränarna från Kovik skulle tävla i eftermiddagsklassen, vilket var lite trist att missa då vi bara var där runt lunch. 
 
↑: snyggingen ovan var min favorit bland de starter vi såg! ↓: Motivet 60 meter bort, då går det sådär haha!
 
 
 

kommentarer
2015-09-15 @ 21:41:05

Så fina bilder :D


2015-09-20 @ 14:18:18

Älskar första bilden! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: