musikaliska titlar och färggranna foton

asså nu jävlar ska vi nostalgitrippa
 
Skulle leta fram en tre år gammal bild för att demonstrera hur det kan se ut när man studsar en blixt i exempelvis väggen bredvid motivet; visste precis vilken bild jag var ute efter och gick därför in på gamla bloggen. Snacka om nostalgichock! Hittade bilder från 2011, 500 pixlar breda och med färger och textures som jag aldrig skulle använda mig av idag men som då var himla coolt.

Ni vet de där gamla reklamerna man ser ibland från 90-talet? De där som är så överdrivna och knäppa för att man precis hade upptäckt specialeffekter och bara inte kunde få nog av dem? Så var mina foton. Titlarna var ofta stycken från låtar och hur smart var inte det egentligen? Musik kan vara ett sådant underbart komplement till en bild eller bildserie. Om jag någonsin har en utställning kanske jag ska ha musik spelandes i bakgrunden haha. Ska nog sammanställa några gamla godingar därifrån och visa här..

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: