Merry christmas ya filthy animal

God fortsatt jul på er! Hoppas er julafton var till belåtenhet trots den enorma bristen på snö... Jag själv har detta år haft 0 julkänsla verkligen, insåg i måndags först att det var julafton på torsdag liksom. Lite panikshopping blev det på tisdag men allt löste sig. Fick fina presenter, bland annat en väldigt vacker kalender från Elin. 
 
Julafton spenderades med två snabba besök hos mina morbröder, sen var vi bara själva hemma. Riktigt mysigt faktiskt! Efter klappöppningen fick jag nåt ryck och började städa mitt rum... Vet verkligen inte varför, men hade typ ingen plats att lägga några presenter på så då slängde jag lite skit och sen insåg jag att hyllorna var lite dammiga så då åkte trasan fram. Konstigaste jag gjort på julafton hittills. Juldagen har spenderats först med älskade pållen Wilma, sen har jag bara varit hemma och gjort minsta möjliga. Kollat Star Wars och spelat lite PS3 är det enda jag gjort, så jag är nöjd med dagen. 
 
Vår fina lila, gröna och silvriga julgran! 
 
 
Annandagen bjuder på mer mys och på kvällen är det middag med storgänget hemma hos Elin. Ska bli riktigt kul! 
 
Ha ett fortsatt bra lov ni som har det, och for fucks sake ta det lugnt och slappna av! Skolan tar vi sen i januari.
 
PUSS OCH KRAM,
yours truly ~ Hanna

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: