first I fell slowly and then all at once

Jag är ju helt ärligt talat kär i denna Camaro. Eller ja, alla Camaros som är från -67, -68. Vet inte vad det är med dom som gör att jag bara dör varje gång jag ser en, men ja någonting är det. 
 
Hej! Himla roligt att det kommer lite nya människor hit, telefonen har plingat ovanligt mycket för att blogg.se appen säger att det har kommit en ny kommentar på bloggen. Fortsätt så, det motiverar en att börja skriva och fota igen. 
Min photoshop verkade bara behöva en paus, men nu funkar den igen tack och lov. Detta är då från när jag var på dragracing i Tierp för två veckor sedan med min kära far och våra familjekompisar. Vi satt i drygt 5 timmar utomhus i strålande sol och tittade på bilar och motorcyklar som tävlade mot varandra på en raksträcka som var 400 meter lång. En speciell typ av bil kom upp i 494 km/h?!?! Helt sjukt, men det var verkligen en rolig grej att göra om man tycker bilar är kul liksom. Annars suger det nog rejält. 
 
Alla som tävlade värmde upp däcken med, för det mesta, grymma burnouts

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: