Det första av hösten



Snacka om att hösten har kommit nu! På morgonens hundpromenad låg det dimma över hela Nacka och när bussen åkte över bron såg man endast en vit vägg på varje sida. Tycker dimman är himla häftig, men det får gärna spricka upp i sol senare på dagen. 

Igår joggades Wilma i skogen och vi övade på lite skänkelvikningar och slutar längs med småvägarna. Svårt när man inte har en spegel att titta i, men nog tycker jag att hon gick fint. Så fort vi vänder hemåt får hon plötsligt väldans med kraft i sig och det är då man får passa på att fånga upp den haha! 

kommentarer
2015-09-04 @ 14:44:42

Haha! Visst är det konstigt det där att dom alltid får massor av kraft på vägen hem? ;)

Svar: Eller hur! Helt plötsligt är de hur pigga som helst ;)
Hanna & Elin


ISA
2015-09-05 @ 19:41:40

aaa det är något speceillt med dimma. Tror jag gillar det men lite ledsamt på nått vis :p haha! kram


2015-09-06 @ 21:10:49

Jag älskar dimma! Det är så fridfullt. Jag hann tyvärr inte få några fina bilder när det var så mycket dimma då..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: