smakprov och födelsedagar

 
En uppgift vi har fått i skolan är att göra en parafras på ett foto som varit betydelsefullt eller som har tagits av en betydelsefull person, och därför har jag tillsammans med syster och hund spenderat en timme på Södermalm. Har kikat lite snabbt på bilderna och konstaterat att det aldrig ser likadant ut i kameran som i datorn, men aja. Ska bli spännande att se hur det blir till slut, och om vi måste ta om några bilder. 

Idag fyller jag dessutom 18 år, wohoo! Började morgonen med presenter och tårta, känns ganska bra att fylla år på höstlovet eftersom att jag sen kan göra vad jag vill. Ska försöka fota några presenter senare och visa, fick bland annat en klocka som jag sneglat på ett bra tag nu... 



kommentarer
2015-10-27 @ 20:24:05

Så fin bild!

Svar: Tack!
Hanna & Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: