you're waiting for a train that will take you far, far away

 
Kom hem vid tre imorse efter 18 års-festen, det är ett tecken på att man hade kul och på att bussarna från Värmdö går sällan. Hade i alla fall askul så det var värt att cykla hem från busshållplatsen tidigt på morgonen. Fåglarna kvittrade, solen var på väg upp och en sval bris blåste - svenska sommarmornar i ett nötskal. Hann sova några timmar innan det var dags att gå upp igen för att göra sig fin till sysslingens barns dop i Gnesta. Det var lite stelt i början med släktingarna man inte träffat på några år men det släppte på fikat efter dopet. Sen bar det hemåt och väl hemma finslipades det sista på en redovisning som ska hållas imorgon på svenskalektionen, och efter den redovisningen är jag helt klar med årskurs två på gymnasiet! Helt sjukt att jag ska börja trean i höst och att jag tar studenten (!!!) om ett år. Intalar mig själv att det ska bli bra, vilket det med största sannolikhet kommer bli. 
 
 
 
Snart står man här själv då...
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: