Tekniken ibland asså....

Hej på er! 
Hade äntligen bilder att lägga upp här, men så klart ska min photoshop dampa. Den stänger ner sig när jag trycker på spara, så ja då blir det ju lite svårt att fixa bilder till er. Kan ju lägga upp dom oredigerade absolut, men tycker dom ser lite bättre ut när jag fixat superduperlite med dom. Denna söndag avnjöts på Tierp Arena i just Tierp i strålande sol. Var på dragracing med pappa, pappas bästis och hans son. Gud vad kul det var!! För er som inte är insatta i vad dragracing är så är det bara två bilar i samma klass som kör en rak sträcka på ca 400 meter, och dom kör sjukt fort. Det låter ju väldigt mycket också så jag hade på mig hörselkåpor nästan hela tiden. Det var både bilar och motorcyklar som tävlade, och sen fanns det som en liten utställning med gamla och nya muskelbilar. Blev helt kär i denna:
 
 
Ska se om det går att fixa photoshop på nåt sätt, annars får ni bara bilderna som dom är. Ain't so much I can do liksom. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: