Veckan som varit


Påbörjade den här veckan med en ordentlig förkylning och låg hemma sjuk i tre dagar, kraftigt övertygad om att jag var döende i en ny än oupptäckt sjukdom (nya pesten typ, fast med förkylningssymptom). Började till slut piggna på mig och traskade över till Hanna tillsammans med hundvalpen för en lunch, alltid trevligt att slippa göra själv liksom. Sedan var det tillbaka till skolbänken på torsdag med hoppträning på eftermiddagen, vilket gick bättre än någonsin! Wilma var mycket mjukare i kroppen och jag kände verkligen att framridningen blev som den skulle. Gäller att rida mycket mjukgörande samtidigt som man kommer ihåg tempot och verkligen driver framåt, då hoppar hon fantastiskt efteråt! 

Idag var det dags för skola igen; lite betygssnack om matten (som gick över förväntan) och lite att ta ikapp på engelskan, har en uppsats kvar att skriva. Senare på eftermiddagen drog jag tillsammans med Hanna, Madde ,och Märta in till Gröna Lund för att se Måns Zelmerlöw uppträda. Var superroligt, lite på gränsen till nostalgitrip när han sjöng de lite äldre låtarna, men kanske inte den wow-effekt som jag fick på några utav förra sommarens konserter. Lite mer av en rolig grej att göra och fortfarande väldigt roligt!

Ingen kamera med, fick bli Iphone och Instagram istället ↑


kommentarer
2015-06-02 @ 18:41:02

Hej! Nu är månades blogg avslutad. Ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! :3

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/june/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

- Du får denna kommentar för att du har deltagit i Månadens blogg på min blogg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: