Honey I'm home

Hej mina goa och glada kexchokladar!
Återvände från Spanien igår, förstår inte hur jag kunde längta hem där ett tag.... Vem vill byta bort 35-gradig värme och sol mot ett fisljummet Sverige? Men nu är jag iallafall hemma och det bär idag av till stallet och senare till Elins landställe. 
 
Tillbaka till Spanien då. Vi hyrde ett hus av vår familjekompis i Benalmádena i södra Spanien, ett vitt två-våningshus med pool och sjukt fin utiskt ut över havet. Mamma och pappa hade AC i sitt rum men jag fick nöja mig med en takfläkt som lät som satan och som bara körde runt den varma luften i mitt rum.
 
inte så dåligt att vakna upp till detta varje dag dock
 
Vi gjorde verkligen inget speciellt under de 16 dagarna vi var där, vi läste, spelade kort, badade, solade och då och då tog vi en sväng runt i stan. Men allt man gjorde blev man ju svettig av; seriöst jag har aldrig känt mig såhär fräsch om min hud! Den känns liksom ren och mjuk, superhärligt. Vi gick på nån marknad också, jag träffade Elvira och Elin (hade det askul med dom) och sen åkte jag även till Gibraltar med mamma och pappa. Men det var liksom allt jag gjorde, så det var ändå skönt att komma hem och slippa känna sig uttråkad. Här finns det ju oftast alltid nån kompis hemma. 
 
Hängmattan var min bestie här nere

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: