vi behöver inte låtsas som att det regnar

Vad kan man göra när välden har gått och blivit fruktansvärt grå? Igår var solen framme en stund men idag regnade det igen och nu börjar jag känna mig lite trött på det här vädret. Allting blir så fruktansvärt tråkigt. Eftersom att jag vill att vi alla ska få ut så mycket som möjligt av våra liv har jag funderat lite över detta och kommit fram till några förslag på vad man kan göra för att lysa upp denna trista tillvaro. 
 
1) Krocka vid Skurubron så att inte en jävel kan komma hem
2) Uppmuntra sina klena idrottselever till att ta lite anabola (1G har förstått hinten, vår lärare tycker vi är för svaga)
3) Baka vetebullar
4) Försöka backa en buss på motorvägen
5) Skriva ekonomiprov, förslagsvis i vad som mycket möjligt kan ha varit en död lärares f.d. lärarrum (min personliga favorit)

För de som är ute efter lite mindre utmaningar här i livet kan man även passa på att försöka ta lite roliga bilder på allt vatten, försöka skapa lite spöklika dramatik eller något annat som låter bra och estetiskt.

kommentarer
2014-05-16 @ 20:08:28

Superfin bild :)

Svar: Tack! c:
Hanna & Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: