Studio och annat roligt

 
Efter lite om och men har jag äntligen lyckats byta en av mina kurser mot Foto 2 istället och idag var första lektionen för mig. Lyckades ta en bild på morgonen till ett projekt de jobbat på i ca tre veckor och kunde sedan konstatera att de under sina tre veckor fått till så otroligt mycket häftigare bilder än vad jag lyckades med under mina tre minuter mellan hundpromenaden och att springa till bussen, men det kanske är ganska logiskt? Vi fick även spendera en timme i studion idag och skulle då arbeta med att repetera ljussättningar från andra fotografier, något som var både roligt och svårt. 

Idag är för övrigt min enda typ hästfria dag, ska bara till stallet för att hämta sadeln. Hanna tar Wilma istället, vilket är ganska skönt. Jag älskar att vara i stallet, men 7/7 dagar i veckan kanske blir liiite mycket!

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: