Ett sent farväl

Hej igen! 
Nu har jag varit hemma i Sverige i 1 1/2 månad faktiskt, tiden har gått sjukt fort. Tiden i Canterbury (Burran), England, gick ännu fortare och det känns inte riktigt som att den resan och upplevelsen har hänt. Grät dagarna innan vi skulle åka hem, men när jag väl kom hem var det jätteskönt. Så skönt att slippa tassa på tårna i huset, men det var tråkigt att komma hem till ett kattfritt hem. Andra dagen hemma blev jag sjuk och sjukheten höll i sig i fyra, fem veckor. 
 
Inifrån Canterbury Cathedral
 
Snart är ju skolan slut, vilket betyder att jag verkligen ska försöka blogga mer samt visa er bilder från England (då det är det enda jag har bilder ifrån just nu)
 
Kram på er,
Hanna

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: